Reklamacje

Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki przy dostawcy natychmiast po jej otrzymaniu.

Ewentualne uszkodzenia, braki, wady należy niezwłocznie zgłosić kurierowi przy odbiorze i spisać protokół szkody, który posiada kurier.

Następnie z wypisanym protokołem prosimy skontaktować się z nami.

Potwierdzając odbiór przesyłki Kupujący uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu.

Wszelkie reklamacje należy dokonywać za pośrednictwem tych samych firm kurierskich, które dostarczały do Państwa paczki.

Nie odbieramy żadnych paczek wysyłanych za pobraniem lub na nasz koszt.

Każda paczka musi zawierać odpowiednio wypełniony formularz zwrotu lub pisemny dokładny opis zdarzenia, dane nabywcy, dane kontaktowe,

paragon lub fakturę VAT oraz protokół szkody spisany przy odbiorze przesyłki.